Uddannede It-eksperter [:(!]
Eksperter er nu også noget af det mest snæversynede, nogle gange så meget at de kun kan kigge halvejs ned ad deres egen næse.
Nu nævner de jo ikke specifikt hvilket produkt der er tale om, måske har teamet fjernet lidt af deres mail, det er så i orden, men en ledetråd kunne vi godt bruge.
Ved nærmere eftertanke..ignorer dem.
Til en af eksperternes ros kunne man måske tilføje at han i kraft af sin viden ikke behøver nogensomhelst log eller programmer for at kunne finde alle lumske nøgler og filer der følger med virus og spyware og slette dem på den rigtige måde. Til gengæld kan han bruge en hel weekend på at vende et USB-stik rigtigt [:D]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eksperter, hmm. |
|
|
|
|
|
Øøh…. Næh, det det drejede sig om er artiklen i EB hvor download.com bliver nævnt. Jeg har i et par år fået nyhedsbreve fra CNet (download.com), men nu bliver de arkiveret lodret. |
|
|
|
|
|
Herlig sammenligning Fromsej, men eksperter er de jo alligevel. De ved en masse om sårbarheds analyser osv. Problemet er jo bare at de ikke vil anerkende hijackere, som et langt større problem end virus. Jeg kan ikke finde ud af, hvorfor det er sådan. |
|
|
|
|
|
webster -> så prøv at være ansat i en virksomhed som påstår at det er et sikkertsystem vi har! men kan blive ramt af blaster og sasser mv. |
|
|
|
|
|
Jeg har faktisk ikke fjernet noget i den mail fra IT-eksperten, men dog svaret ham høfligt tilbage og bedt ham om at præcisere hvilket værktøj det drejer sig om. “Clean” downloadsteder er efterhånden blevet et problem. Tucows er jo heller ikke for godt. De lægger en tracking-cookie. |
|
|
|
|
|
Angående “clean” download steder, vil jeg da lige lægge den her ind. Alt er freeware, og spyware og adware bliver ikke accepteret af sidens indehaver. Alt er REN freeware http://freewarearena.org/PHPNuke/modules.php?name=News&file=article&sid=82 |
|
|
|
|
|
tænk, den kendte jeg ikke, og så har den eksisteret siden 1997. Jeg vil lige undersøge den og så er det måske den downloadside vi skal anbefale fremover. Men lige en undersøgelse først |
|
|
|
|
|
|
|
|
Perhaps>> Man kan da håbe at jeres undersøgelse viser at, den side er en af internettets positive overraskelser. Jeg er ihvertfald spændt på “dommen” |
|
|
|
|
|
Perhaps>> Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener at ComputerCops linker til siden officielt. Måske værd at tjekke |
|
|
|
|
|
webster>Det bliver også tjekket |
|