Hej sluf.
I den danske bank skriver man bare reg. og kontonr. i en lang streng, ikke noget med “-” mellem reg og kontonr.
M.v.h. platy.
|
|
|
|
Hej sluf. I den danske bank skriver man bare reg. og kontonr. i en lang streng, ikke noget med “-” mellem reg og kontonr. M.v.h. platy. |
|
|
|
|
|
Webster> Hvad angår støtte til Merijn er vi nok den eneste i samarbejdet som endnu ikke har støttet ham og selv om de andre samarbejdspartnere har støttet ham så er han stadig en fattig studerende. Vi har brugt hans værktøjer lige siden starten af Spywarefri, så finder jeg det rimeligt at han får lidt støtte fra os selv om vi heller ikke har en bunke penge at gøre godt med. Åbenhed omkring hvad vi bruger pengene til er en god ting, men jeg garanterer dig at ligegyldigt hvad vi vil bruge mønterne til så vil der altid komme en diskussion igang. Se bare her med Merijn. Men okay vi skal prøve på at være mere åben på det punkt. |
|
|
|
|
|
Perhaps>> Jeg har absolut ikke noget problem med at Merjin har fået en pose penge, det er ham vel undt. Jeg mener heller ikke at Spywarefri skal stå til regnskab over for brugerene med hensyn til hvad donationerne går til. Det kan vi i princippet være ligeglade med. Sender man et beløb til “kaffekassen”, fordi man har fået god hjælp, så er det dét. |
|
|
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
|
Hej Aovergaard
|
|
|
|
|
|
Citat fra Sluf: Sluf - vi kan godt være uenige (om det komercielle), men aligevel trække på samme hammel for den gode sags skyld. Teamet (kassemesteren) kan nemt lave en rubrik der hedder “Tak for støtten til:” herunder anfører man så løbende de brugere der sender et bidrag - ikke nødvendigvis med nævnelse af bidragets størrelse - selvom dette formentlig ville have en forstærkende effekt. Det kan vel næppe genere nogen, at man siger pænt tak for støtten.
|
|