Tilskud til Spywarefri - igen!
  platy
Antal indlæg: 99

Hej sluf.

I den danske bank skriver man bare reg. og kontonr. i en lang streng, ikke noget med “-” mellem reg og kontonr.

M.v.h. platy.

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Webster> Hvad angår støtte til Merijn er vi nok den eneste i samarbejdet som endnu ikke har støttet ham og selv om de andre samarbejdspartnere har støttet ham så er han stadig en fattig studerende. Vi har brugt hans værktøjer lige siden starten af Spywarefri, så finder jeg det rimeligt at han får lidt støtte fra os selv om vi heller ikke har en bunke penge at gøre godt med. Åbenhed omkring hvad vi bruger pengene til er en god ting, men jeg garanterer dig at ligegyldigt hvad vi vil bruge mønterne til så vil der altid komme en diskussion igang. Se bare her med Merijn. Men okay vi skal prøve på at være mere åben på det punkt.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

webster
Antal indlæg: 567

Perhaps>> Jeg har absolut ikke noget problem med at Merjin har fået en pose penge, det er ham vel undt. Jeg mener heller ikke at Spywarefri skal stå til regnskab over for brugerene med hensyn til hvad donationerne går til. Det kan vi i princippet være ligeglade med. Sender man et beløb til “kaffekassen”, fordi man har fået god hjælp, så er det dét.
Min pointe var at i, i den senere tid har signaleret at i havde svært ved at få siden til at løbe rundt, og dette havde udløst nogle ekstra bidrag fra nogle af stambrugerne. Derfor min overraskelse over støttebeløbet til Merjin. Her syntes jeg ikke i spillede med åbne kort.
Men jeg vil ikke træde mere rundt i det, og jeg vil da også fortsat sende et beløb til “kaffekassen” i ny og næ smile.

Redaktør
Antal indlæg: 25535

quote:
Min pointe var at i, i den senere tid har signaleret at i havde svært ved at få siden til at løbe rundt, og dette havde udløst nogle ekstra bidrag fra nogle af stambrugerne. Derfor min overraskelse over støttebeløbet til Merjin. Her syntes jeg ikke i spillede med åbne kort.
Men jeg vil ikke træde mere rundt i det, og jeg vil da også fortsat sende et beløb til “kaffekassen” i ny og næ smile.
Hej Webster. Ja og det kan jeg godt forstå du studsede over. Vi valgte bare denne gang, at i stedet for at få dækket vores udgifter, at sende et beløb til Merjin. Og det var ikke et kæmpe beløb men temmelig beskedent, da vi jo ikke har så meget at rutte med. Vi havde dårlig samvittighed over at I støtter os, men at vi som bruger de redskaber hele tiden, ikke støttede de redskaber vi bruger. *S*

webster
Antal indlæg: 567

Hej Aovergaard
“accepteret svar” *S*

mayskov
Antal indlæg: 286

Citat fra Sluf:
“For at støtte Mayskov med fremhævelse af de brugere der ryster op kunne teamet måske genåbne et afsluttet spørgsmål og sige tak for beløbet så dem der åbner Spywarefri hver dag kan se om nogen har doneret.
Men Mayskov, jeg er altså stadig uenig i Dig med det kommercielle…”

Sluf - vi kan godt være uenige (om det komercielle), men aligevel trække på samme hammel for den gode sags skyld.
Dit forslag om at “offentliggøre” (bruger)navne på bidragsydere finder jeg godt, og nemt at realisere - tilmed vil det med garanti skæppe godt i kaffekassen.

Teamet (kassemesteren) kan nemt lave en rubrik der hedder “Tak for støtten til:” herunder anfører man så løbende de brugere der sender et bidrag - ikke nødvendigvis med nævnelse af bidragets størrelse - selvom dette formentlig ville have en forstærkende effekt.

Det kan vel næppe genere nogen, at man siger pænt tak for støtten.