Jamen, det er bare rigtigt godt. Jeg er vildt imponeret over assistancen jeg har modtaget!
1. I ‘kampens hede’ har jeg hentet Spybot,Ad-Aware, CVShedder, og HijackThis. Er det bedre at smide det ud og bruge den anbefalet pakke?
2. En sidste lille ting er en ny besked som flg.
Retrieval of ”ThotKey” failed
Occurred part – TouchED.exe-THotkeyFindTimeProc()
Failed Function – FindWindow()
Error code – 0x00031402, 0x00000002
Hvad betyder det? Vigtigt? Det er ikke lykkedes mig at logge ind paa arbejdets mailhjemmeside. Beskeden modtaget sig at talkombinationen er forkert, men jeg taster de rigtigt tal ind. Har det noget med det HotKey-problem at gøre.
3. Jeg skal vil ikke bli i fejlsikret tilstand? Ving af mao.
Som sagt: mange, mange tak og go weekend! Nice job!
1. Spybot og Ad-aware er gode prg. at beholde sammen med de andre som jeg foreslår dig. HijackThis kan du også beholde i tilfælde af at du skulle blive ramt af ny snavs, og så kan du bruge den igen. Ok forhåbentlig bliver du ikke det, og kan så hente programmet igen. Så her vælger du selv om du vil beholde eller slette det. Du kan ikke selv bruge det uden hjælp.
2. Prøv at lægge din Xp cd i drevet. Gå i Start - kør - skriv:
sfc /scannow klik Enter. Der skal være mellemrum mellem sfc og / og Cdén skal være i drevet. Så skulle evt. manglende systemfiler komme igen, eller ødelagte bliver rep.
Jeg har ikke fixet noget, som skulle kunne gå ud over din hotkey, så prøv lige det.
3. Nej nu behøver du ikke mere være i fejlsikret tilstand, og du kan også aktivere din systemgendannelse igen.
Håber dette hjælper, ellers må du jo råbe højt *S*
Dette er en repair og skulle ikke slette dine ting på computeren. Men lav for en sikkerheds skyld backup på dine ting i dit mail prg. så som adresser, mails som du ønsker at gemme, samt at eksportere dine konti så de er nemme at sætte op igen hvis noget slår fejl.
Prøv med en Repair
1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;
2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyindstalation)
3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.
5: Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler
6:Lav kaffe, og slap lidt af i ventetiden.
7:PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en “nyinstallation”
Tak for instruktionerne, men jeg er ikke sikker på at jeg kan følge dem. Jeg har 3 recovery og applications CD’er som gir option at enten installere enkeltprogrammer fra menuen eller en gensintallation. Det sidste er ikke nogen go ide.
Hvilke programmer er det som skal geninstalleres. Jeg kan sende oversigtslisten hvis det er bedre.
Jeg plejer altid at sige ad de recovery er noget nær et mareridt for os alle og især brugeren. Skal man igang med dem bliver man næsten altid sat en menneskealder tilbage. Send bare oversigtslisten, så skal vi kigge på det. Du kan enten lægge den her i forum eller om du vil sende den til TeamSpywarefri(at)hotmail.com
Erstat (at) med @
Vi vil så kigge på den. Det med geninstallation fra bunden af er ikke en god idè. Har lige haft et lignende tilfælde med en puter som var over 3 år gammel.
quote:Sfc /scannow finder intet. Det kører og lukker sig selv uden at komme med en
resultatliste. Er der ikke andre kontrolfunktionerne?
Svaret er her: Mig bekendt ikke.
Vedr. pkt. 4 i din mail:
quote:Søgefunktionen efter filer/programmer (Search—min PC’er er købt i dec. 2002 i
USA og ’taler engelsk’) virker ikke.
Vi kender desværre ikke det program. Har du prøvet at geninstallere det?
Jeg nåede ikke længere igår aftes, og kan desværre først afse tid til resten iaften, da jeg er på job nu. Jeg har nøje gennemgået hvad vi har fixet og der er ingen af de ting vi har fixet som skulle kunne have indflydelse på de ting du nævner i din mail. Der er kun fixet snavs.