Davs igen.
Jeg har installeret Norton, S&D, Blaster, Spywareguard, IE-Spyad og bruger jeres on-linescanner. Styresystem Win 98 SE. Jeg har efter vores flytning til anden adresse nok fået pillet ved sikkerhedindstillingerne. Er der en eller anden der kan fortælle mig hvor der skal være prikker.????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det vil vi da gerne ibasa. Vi er alle “i marken” lige nu, men vi vender stærkt tilbage i løbet af dagen [:D] Norton er Aovergaards område så der skal hun nok lige have at vide hvilken version du kører. Er det 2003? Onlinescanneren skal du jo ikke gøre andet end at klikke på så kører den, så der skal du nok ikke have yderligere oplysninger, eller [?] Vi kigger på det så snart vi kan få fat i vore egne pc’er. |
|
|
|
|
|
Davs igen-igen. Alt det andet var bare oplysninger til jer. Tag det bare roligt, for jeg har nogle gøremål ude i løbet af eftermiddagen. Hilsen ibasa |
|
|
|
|
|
Gå i funktioner - internetindstillinger - fanebladet sikkerhed. Marker Internettet og gå i brugerdefineret. Under ActiveX- objekter og plugins vælg - aktiver Under Script - Active Scripting vælg - aktiver Scripting Java Applets vælg - aktiver Tillad indsættelse via script vælg - aktiver |
|
|
|
|
|
Tak for svaret. Vil nu gå igang med indstillingen. Fortsat god dag til teamet ibasa |
|