Angell> Det ser ikke du til at min Firefox har dette sikkerhedsbrist: Den siger “shell is not a registered protocol.” ![]()
Desuden siger Mozilla folkene jo selv at ingen browser er 100% sikker. Jeg mener stadig at Mozilla er langt mere sikker end Internet Explorer.
Rookie> Nix, siderne vises ikke “korrekt” i Firefox. Det er højst sandsynligt pga de ikke overholder standarderne som du selv gør opmærksom på. Jeg vil opfordre dig til at kontakte de ansvarlige for de to sider og gøre opmærksom på at de ikke vises korrekt i andre browsere end IE. Jeg designer selv hjemmesider og det irriterer mig hvor dårlig HTML nogle sider er lavet i. (En lille note til spywarefri: glæder mig til at se jeres nye design - forhåbentlig med korrekt HTML grammatik ;o)
Jeg var lige ovre hos mine forældre i dag. På trods af firewall, antivirus, spywareblaster etc var det altså lykkedes dem at få noget virus og andet skidt ind, så vigtige filer i windows var slettede. Windows kunne hverken startes normalt eller i fejlsikret tilstand og der var ingen adgang til CD-Rom drevene. Efter en formattering fik de lige smidt Firefox og Thunderbird ind for jeg gider ikke bruge 6 timer en anden gang på at rydde op i alt det rod ![]()
LMAO - hej jack! [:D]
http://subzeroblue.com/images/dilbert20365983040120.gif