Virus 112-Drop IE
  purup
Antal indlæg: 211

Angell> Det ser ikke du til at min Firefox har dette sikkerhedsbrist: Den siger “shell is not a registered protocol.” smile

Desuden siger Mozilla folkene jo selv at ingen browser er 100% sikker. Jeg mener stadig at Mozilla er langt mere sikker end Internet Explorer.

Rookie> Nix, siderne vises ikke “korrekt” i Firefox. Det er højst sandsynligt pga de ikke overholder standarderne som du selv gør opmærksom på. Jeg vil opfordre dig til at kontakte de ansvarlige for de to sider og gøre opmærksom på at de ikke vises korrekt i andre browsere end IE. Jeg designer selv hjemmesider og det irriterer mig hvor dårlig HTML nogle sider er lavet i. (En lille note til spywarefri: glæder mig til at se jeres nye design - forhåbentlig med korrekt HTML grammatik ;o)

Jeg var lige ovre hos mine forældre i dag. På trods af firewall, antivirus, spywareblaster etc var det altså lykkedes dem at få noget virus og andet skidt ind, så vigtige filer i windows var slettede. Windows kunne hverken startes normalt eller i fejlsikret tilstand og der var ingen adgang til CD-Rom drevene. Efter en formattering fik de lige smidt Firefox og Thunderbird ind for jeg gider ikke bruge 6 timer en anden gang på at rydde op i alt det rod smile

LMAO - hej jack! [:D]
http://subzeroblue.com/images/dilbert20365983040120.gif

webster
Antal indlæg: 567

Hmm… Lappen er lavet. Det er ikke sikkert at man får en bekræftigelse på den, det skulle være OK [:D]. http://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=154&vid=263&category=Securitytarget=_blank

Purup>> Hvis jeg ellers har forstået det rigtigt, var de seneste udgaver     af Firefox allerede lappet. Forklarer måske at din er OK wink

Angell
Antal indlæg: 676

Hej Purup
Hos Virus112 kan man i dag læse om en hurtig opdat.
Sårbarheden i Mozilla berørte kun dem på XP-systemer.

http://www.virus112.dk/index.php?page=artikel&artid=998

Hilsen Angell

triper
Antal indlæg: 89

Fromsej> God video [:D][:D][:D]

Hilsen

Triper

/Rigtige kvinder græder ikke…...De shopper

Redaktør
Antal indlæg: 3250

Til “Purup”

Tak for tjek af disse to hjemmesider smile, Jeg redigerer også selv lidt på egen hjemmesider, og jeg gør mig umage for at det kan ses af alle browsere, så det irriterer lidt at så store firmaer ikke gider lave tingene ordentligt.

-Rookie

Signatur

Rookie

Rock´n roll

purup
Antal indlæg: 211

Det var så lidt.

Jeg kan også kun undre sig over at folk ikke prøver at understøtte alle browsere.
Det svarer jo til hvis man har en butik i “den virkelige verden” og man så afviser alle dem som har blå trøjer på i døren.

De kan da kun selv være interesserede i at så mange som muligt har adgang til deres side.
At det så er professionelle hjemmesider for firmaer og lign. undrer mig endnu mere.
Mange private der leger lidt med at designe hjemmesider sidder og kreerer noget som ser smart ud på deres computer. Men for folk der bruger end anden browser (eller en anden version), skærmopløsning osv. kan nogle gange ikke få vist siden ordentligt.

Hvis man gør dem opmærksom på problemet kan de forhåbentligt rette fejlene og teste deres hjemmeside med forskellige konfigurationer, så den bliver tilgængelig for flere folk.

Kontaktede du de pågældende hjemmesider?
Det kunne da være meget interessant at høre hvis du havde fået noget feedback.

Redaktør
Antal indlæg: 3250

Har ikke kontaktet dem endnu da jeg ikke var helt klar over om det var mangel på indstillinger af browserne[:o)].
Vender tilbage senere - må smutte nu.
heyza

-Rookie

Signatur

Rookie

Rock´n roll