Læsestof til ferien.
  Angell
Antal indlæg: 676

Hej alle brugere af Forum smile

Når Teamet og Forum holder ferie i et par uger, kan det være at vi er nogle stykker som mangler læsestof.
Denne svenske “krimi” på syv sider kan godt give røde knopper [xx(]

http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=33366 .

Jeg er glad for at “vores” Team hører til .DK , extra meget efter at have læst denne svenske log.wink

Hilsen Angell

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

>>Angell
Jeg læste det som om at det var teamet der skulle have lidt ferielæsning[V]
Jeg tror at et par af dem vil holde ferie et sted hvor der ikke er internetopkobling men billig sprut der kan skylle nogen hijacklogs ud af systemet[8D]
Men det er hyggelig læsning.
Det er nærliggende og prisværdigt at Lavasoft har det forum da de har eksperterne, desværre udelukker det muligheden for at de kan foreslå alternative programmer, selv Spywareblaster er jo konkurrent til deres egen AdawarePlus eller Pro.

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

Redaktør
Antal indlæg: 17644

Puha, sikke noget rod. I øvrigt synd, at ofret ikke henvender sig på engelsk, så flere kunne deltage i rådgivningen.

Når jeg læser sådan en tråd, så kan jeg ikke lade være med at tænke på, at det er ufatteligt, at vores og andre landes lovgivende magter ikke kan indse, at disse aggressive varianter bør være ulovlige. Producenterne skal jages, fanges og straffes på samme måde som virusproducenterne. Virus er småting i forhold til de nyeste CWS varianter. Computeren er tydeligvis ubrugelig og hvis ikke der dukker en hjælper op på Lavasoft med de rigtige fix’es, så ender det jo med en formattering.

Signatur

Gode råd om sikkerhed….

Sluf
Redaktør

Brugeren er vist ikke uden skyld selv.
Jeg observerede at der under processen blev opgraderet fra den støvede IE 5.0 til 6.0

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 17644

Så derfor er det i orden, at brugerens computer er gjort ubrugelig (på internettet) [?]

Det er nok ikke det du mener, men sådan kunne det læses.

Signatur

Gode råd om sikkerhed….

Sluf
Redaktør

Nåh ja[:X]

Men opgradering løser jo mange ting, bare ikke CWS….., I skriver jo også hvis folk mangler sp1.

Signatur

webster
Antal indlæg: 567

quote:Kommentar til oprindeligt indlæg af:FBJ TeamSpywarefri

Når jeg læser sådan en tråd, så kan jeg ikke lade være med at tænke på, at det er ufatteligt, at vores og andre landes lovgivende magter ikke kan indse, at disse aggressive varianter bør være ulovlige. Producenterne skal jages, fanges og straffes på samme måde som virusproducenterne. Virus er småting i forhold til de nyeste CWS varianter.

Enig, og som du selvfølgelig godt ved, så er spyware jo i princippet forbudt her i landet. Et er jo så at få politikerne til at forstå hvor ødelæggende disse spyware egentlig er, og et andet er at få dem til prioritere jagten på banditterne. Man kan vel også forstille sig at de bevidst “fortrænger” problemet. Det er jo et spørgsmål om økonomi og tid, hvis politiet også skal gå ind i jagten på spywaresvinene.

Jon
Antal indlæg: 111

Tjae, det er ikke sådan til at folk til at bruge ressourcer på noget de ikke kan se de får et udbytte af…

Men det har jo længe været praksis at taberen af et civilt søgsmål skal betale modpartens omkostninger, så måske en lille ændring på det område….

...Det kunne nemlig være ret morsomt om spyware producenter, når de blev fanget, skulle betale politiets omkostninger i sagen. smile