Spywarefri har natten til lørdag haft besøg af en spammer og hacker som har hacket Perhaps’s password her i forum. Det har resulteret i en lang række spam-indlæg som angiveligt ser ud til at være lagt af Perhaps Teamspywarefri. Dette er ikke tilfældet. Indlæggene er lagt af hackeren.
Når i klikker på et link til et indlæg lagt af Perhaps og der efterfølgende ikke kommer et indlæg, så er det fordi at indlægget har været spam og lagt af hackeren.
Ej hvor er det surt[xx(] Det gør mig virkelig ondt at høre, for Perhaps TeamSpywarefri. Jeg vil håbe at han får overtaget kontrollen igen, og kan komme af med den ?!@*/[] spammer og hacker[^]
Spywarefri er nemlig den bedste PC hjælp jeg kender, og jeg vil altid være med Spywarefri[:X]
Ja, det har det været Lasse, men nu kører det fint igen, selv om vi til stadighed har banditterne i hælene. De er udmærket klar over at vi vejleder i bekæmpelsen af dem og er en stor dansk hjemmeside.
Tak for de rare ord Freakerz
Det måtte jo komme, for hvad er mere oplagt for en hacker end lige netop og forsøge at lægge denne side ned… Bare ærgerligt at det skulle lykkes!!
Læren af dette må være – at sidens berettigelse er større end nogen siden!!!
Så er der den humoristiske vinkel – nu skal vi til at ta’ det Perhaps skriver med et grand salt … for kan vi nu være sikker på at det er ham vi kommunikerer med[?]
Jeg undrede mig også over, hvorfor jeg ikke kunne komme ind i går ved en 1.30 tiden. Forummet var ikke til at få kontakt med.
Jeg tænkte på om det var flytningen af servere, som var skyld i det. Men nej, det må jo så have været en hacker.
I har ingen logs over hvem der logger ind og med hvilken IP? Og hvornår, og om hvor mange gange man har forsøgt at logge ind, men uden at blive tilladt det?
Nej nej, det var heller ikke sådan en offentliggørelse jeg mente. Bare som en lille påmindelse eller måske en mulighed til en ny funktion. Fordi den slyngel skal fanges. [:(!]
desværre bruger han nok en kæmpe proxy chain dette ville jeg ihvertfald have gjort ikke fordi jeg er hacker, faktisk så arbejder jeg lige nu på en firewall i C++