Spywarefri har haft besøg af hacker
Redaktør
Antal indlæg: 21397

Spywarefri har natten til lørdag haft besøg af en spammer og hacker som har hacket Perhaps’s password her i forum. Det har resulteret i en lang række spam-indlæg som angiveligt ser ud til at være lagt af Perhaps Teamspywarefri. Dette er ikke tilfældet. Indlæggene er lagt af hackeren.

Når i klikker på et link til et indlæg lagt af Perhaps og der efterfølgende ikke kommer et indlæg, så er det fordi at indlægget har været spam og lagt af hackeren.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Lasse88
Antal indlæg: 1052

Så var det også derfor jeg ikke kunne komme ind på forum.?

Signatur

Dårligt sprog kan give utilsigtede virkninger.
eksempel:
Fangen benådes, ej hænges!
Fangen benådes ej, hænges!

“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.” - Plato
“It is better not to speak and be thought a fool, then to open your mouth and remove all doubt.” - Mark Twain

Antal indlæg: 1665

Ej hvor er det surt[xx(] Det gør mig virkelig ondt at høre, for Perhaps TeamSpywarefri. Jeg vil håbe at han får overtaget kontrollen igen, og kan komme af med den ?!@*/[] spammer og hacker[^]

Spywarefri er nemlig den bedste PC hjælp jeg kender, og jeg vil altid være med Spywarefri[:X]

Signatur

Med venlig hilsen
Freakerz - Bruger på Spywarefri’s Forum
wink

Redaktør

Ja, det har det været Lasse, men nu kører det fint igen, selv om vi til stadighed har banditterne i hælene. De er udmærket klar over at vi vejleder i bekæmpelsen af dem og er en stor dansk hjemmeside. wink
Tak for de rare ord Freakerz

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Lasse88
Antal indlæg: 1052

Men det er godt forum er oppe igen smile

Signatur

Dårligt sprog kan give utilsigtede virkninger.
eksempel:
Fangen benådes, ej hænges!
Fangen benådes ej, hænges!

“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.” - Plato
“It is better not to speak and be thought a fool, then to open your mouth and remove all doubt.” - Mark Twain

BjarneA
Antal indlæg: 9766

Det måtte jo komme, for hvad er mere oplagt for en hacker end lige netop og forsøge at lægge denne side ned…  Bare ærgerligt at det skulle lykkes!!

Læren af dette må være – at sidens berettigelse er større end nogen siden!!!

Så er der den humoristiske vinkel – nu skal vi til at ta’ det Perhaps skriver med et grand salt … for kan vi nu være sikker på at det er ham vi kommunikerer med[?]

Bjarne – så opfør dig dog ordentligt!! [:D]

Redaktør

[:D][:D][:D]og det var mig. Hackeren kunne ikke skrive dansk.

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 4114

Perhaps—>
http://www.microsoft.com/protect/yourself/password/checker.mspx [:D]

Jeg undrede mig også over, hvorfor jeg ikke kunne komme ind i går ved en 1.30 tiden. Forummet var ikke til at få kontakt med.

Jeg tænkte på om det var flytningen af servere, som var skyld i det. Men nej, det må jo så have været en hacker.

I har ingen logs over hvem der logger ind og med hvilken IP? Og hvornår, og om hvor mange gange man har forsøgt at logge ind, men uden at blive tilladt det?

Signatur

Hjælp os med at sprede budskabet om Spywarefri på Facebook: http://www.facebook.com/Spywarefri.dk

Member of Alliance of Security Analysis Professionals™ - ASAP

Redaktør

Tesk jeg har desværre ikke tilladelse til at udtale mig om vores sikkerhed hverken her i forum eller pr. e-mail. smile

Signatur

Redaktør

Nej nej, det var heller ikke sådan en offentliggørelse jeg mente. Bare som en lille påmindelse eller måske en mulighed til en ny funktion. Fordi den slyngel skal fanges. [:(!]

Signatur

Hjælp os med at sprede budskabet om Spywarefri på Facebook: http://www.facebook.com/Spywarefri.dk

Redaktør

Jo, tak for det [:X]

Signatur

Sigge
Antal indlæg: 579

desværre bruger han nok en kæmpe proxy chain dette ville jeg ihvertfald have gjort ikke fordi jeg er hacker, faktisk så arbejder jeg lige nu på en firewall i C++

Antal indlæg: 1665

Tesk - 03/11/2007 : 14:17:11>> Et super godt link. Jeg har testet alle mine passwords som jeg bruger og kan huske. Alle sammen er bare MAX top dollar wink

Signatur

Med venlig hilsen
Freakerz - Bruger på Spywarefri’s Forum
wink

Redaktør

Det var nu ment, som lidt sjov med Perhaps. Fordi at hackeren kunne gætte hans password. wink

Jeg bruger kun password som er medium [:p]

Signatur

Redaktør

Hackeren gætter nu ikke. wink Han/hun bruger en password-unlocker.

Signatur

Redaktør
Antal indlæg: 3361

Den nyeste forskning viser, at man skal bruge lange passwords. Helst minimum 30 tegn.

jeghaderhackereogderforlaverjeggerneetmegetlangtpasswordforatundgådem

skulle altså bedre end et kortere, bestående af store/små bogstaver, tal, tegn vi6(%Og/Æ osv

Signatur

“Truth is treason in the empire of lies” / Ron Paul

Medlem af Alliance of Security Analysis Professionals