Ludden: Norman Antivirus
Spy Sweeper
BitGuard firewallRegistry Mechanic
Spamfighter
Ingvertsen: Norman Antivirus Spy Sweeper BitGuard firewall
Mit første bud er at afinstallere AVG antispyware i Tilføj/Fjern programmer, genstarte og rense regdatabasen, derefter geninstallere patchen fra Norman, genstarte igen og se om det ændrer noget.
Vær venlig ikke at lægge indlæg, undtaget Hch, Henning, Ludden og supporten.
Jeg har nu som forsøg prøvet at scanne com. med Norman, når den så har kørt 5-10 min. har jeg afbrudt scanningen og straks popper de sædvanlige oplysninger op og den blinker igen med rødt kryds. Får det så væk igen ved at installere Exp240807a.
Jeg har prøvet dette 2 gange, den kan altså ikke tåle at blive afbrudt mit i en scanning uden fejlen kommer.
Så har jeg afinstalleret AVG Antispyware Free, genstartet og renset med Regsuprime og Ccleaner.
Patched Norman og genstartet, fejl genopstod efter ca. 30 min….
Nej det har jeg ikke.
PCen er købet med 3 års Norman Antivirus og Firewall. (udløber Februar 2008)
Friewallen kom hurtigt af og har kørt med Zone Alarm Free siden.
Før der kom Spy Sweeper på, har der været Spyware Gard, Spyware Balster, SpyBot og Ad-aware på.
Jeg har heller ikke Skype installeret, det har heller ikke hjulpet her at afinstallere AVG Antispyware Free, fejlen er kommet flere gange siden, senest da jeg startede com. for 5 min. siden og der var et par e-mail, da de kom ind poppede det straks op igen.
Og mit styresystem er jo også:
Windows XP Home SP 2 DK (Og det bliver automatisk opdateret)
Jeg prøvede at patche Norman for anden gang, inden dit indlæg med Spy Sweeper kom, og lige nu er Norman OK.
Men det var den også i går i et stykke tid, efter anden gang Patching.
Skal jeg vente med SS til fejlen er der igen, eller skal jeg fjerne SS med det samme ?