Spinoza har valgt at stoppe sit virke i forum, han mangler den fornødne tid til det, hvilket vi kun kan beklage og tage til efterretning.
En af årsagerne er et jobskifte, som jeg vil ønske al mulig held og lykke med.
Spinoza har været med fra starten af forum, eller så tæt på starten at der ikke er nogen forskel, han har egenhændigt oversat vores nuværende forum, passet og plejet det, prøvet at opfylde vores mere eller mindre umulige ønsker, og svaret på spørgsmål fra vores brugere.
Alle herinde løfter deres del, men uden Spinoza havde vi andre slet ikke haft en del at løfte, da der ikke havde været et forum.
Spinoza har også været primus motor til vores ½-årlige møder, da han har skaffet lokaler og været “hyggeonkel” for os.
Det har været et rigtig rart bekendtskab i den tid der er gået, og jeg regner da så sandelig med at vi nok skal løbe på hinanden ude i det virkelige liv en gang imellem.
Så fra mig og på teamet´s vegne: TAK for indsatsen og for din behagelige væremåde.
Jeg vil da også lige benytte lejligheden til at sige en STOR tak til Spinoza, for al den hjæp og arbejde du har lagt her på Spywarefri [:X][:X][:X]
Jeg er sikker på at du vil blive savnet [:(]
Vi kan blot håbe på, at Spinoza slet ikke kan undvære dette forum, så han alligevel giver en hånd med fra tid til anden.
Held og lykke med dit nye job, Spinoza.[:D]
En stor hilsen sendes også herfra til Spinoza med stor tak for alle tips og tricksene[:X]. Jeg ønsker dig held og lykke med dit nye job,og håber du kigger forbi os ind imellem bygerne. Jeg kan ikke rigtig lide ordet farvel, så derfor vil jeg i stedet bare sige på gensyn et eller andet sted derude på det store internet.
Held og lykke i fremtiden Spinoza,skal det også lyde herfra.
Men formoder,at det er arbejdsorlov,du har taget fra forummet:)
Så det er forhåbentligt et på gensyn,som Franthy også skriver.
Jamen for pokker, det var i forvejen en svær beslutning, I gør det ikke ligefrem lettere [:I]
Mange tak for de mange hilsner, jeg vil også gerne sige mange tak til supportere, teammedlemmer og brugere som har været med til at gøre Spywarefri’s forum til noget unikt. Det har været en spændende og inspirerende tid.
Jeg er ikke i tvivl om at forumet kommer til at køre helt fint uden min tilstedeværelse, jeg ved at der findes masser af kompetente folk i gruppen til den opgave. Hvad der dog er meget vigtigere end rammer og asp koder er indholdet som I alle er med til at skabe!
Her troede jeg at jeg lige så stille kunne liste ud af bagdøren, men jeg burde naturligvis være blevet klogere i de 4 år
Med ønsker om den bedste fremtid for Spywarefri, forumet og alle jer som skaber indhold og den fantastiske stemning som forumet har båret præg af. Pas godt på det!
Vi vil allesammen komme til at savne dig. Det er især trist at du som har styret forummet og holdt det oppe at køre, nu stopper. Hvem skal så fixe forumet igen, hvis det skulle gå ned. Det håber jeg selvfølgelig ikke det gør. Men man kunne jo aldrig vide. Held & lykke med det nye arbejde, og pas rigtig godt på dig selv. Vi glemmer dig aldrig, her på Spywarefri