Min pc har genstartet 3 gange siden mit sidste inlæg uden at jeg har bedt om det.Den er måske ikke ren alligevel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg tror du skal prøve at køre et sfc-scan eller en repair. Rootkit går ret langt ind i styresystemerne, og der kan derfor godt ryge lidt med på vejen, når man fjerner dem: 1. 2. 1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP CD, husk at i din bios skal First bootdevice være sat til CDrom. Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du; Hvis din XP-cd er af ældre dato, og du har mulighed for det, vil det være en god ide, hvis du kan få brændt SP2 ned på en CD også, idet Repair fører din installation tilbage til det sikkerhedsniveau som er på CD’en—og det er ikke så godt at være på nettet helt uden sikkeheds-opdateringer. Du finder SP2 som en løs fil (der kan brændes over på en CD og køres efter endt repair) her: |
|
|
|
|
|
Er startet forfra(formatering).Jeg udførte punkt 2,1 ville den ikke.avg antivirus forsvandt min licens.Ville ikke inst.servicepack 2.Ikke starte i fejlsikret.Indtil avg forsvandt fandt den hele tiden worm\bagel.Nu gad jeg bare ikke mere,selv om det er ærgeligt at overgive sig. Tak for hjælpen skal nok sørge for at i får lidt i kaffekassen. Hisen Keld Gartner |
|
|
|
|
|
Nå, det var en skam. Især når vi nu var kommet så langt med den. Til gengæld er du nu 100% sikker på at alt skidtet er væk For at forhindre gentagelser, vil jeg anbefale dig at lægge nogle små programmer ind, som forhindrer spyware i at komme ind i første omgang. Du finder links og gode råd her: Jeg vil også foreslå, at du læser disse artikler om hvordan du kan undgå at blive inficeret i fremtiden: ...og dermed lukker jeg så tråden igen. Du opretter bare en ny, hvis du får brug for det |
|