Hej
Jeg fået noget skidt på min computer [:(]jeg kan kun starte op i fejlsikker tilstand når jeg prøver alm. så genstarter den hele tiden
hvad kan det være
Hilsen Mette
2. Dobbeltklik på drweb-cureit.exe, den vil køre en express-scan, det siger du ja til.
Når den skriver Done nederst til venstre, skal du klikke på Options->Change settings.
Skift til fanebladet Scan, fjern fluebenet ved Heuristic analysis.
Skift til fanebladet Actions, her skal alle punkter under Malware sættes til Rename.
Klik så på det eller de drev du vil have scannet, der kommer en rød prik for at vise det/de er valgt.
Klik så på den grønne pil ovre til højre på siden, så starter scanningen.
Første gang Dr.Web finder noget, klik “Yes to All”, så fjerner den hvad den finder.
Når scanningen er færdig, gå op i file – Tryk på - Save Report list.
Så ligger der en en fil der her hedder “drweb.csv” på skrivebordet. Luk Programmet.
3. Højreklik på Drweb.csv -> Vælg Åbn med -> Vælg Notesblok -> Kopier indholdet af notesblok ind i forum.
4. Genstart din computer - kan du starte i Normal tilstand?
Hej igen
jeg kan ikke få lov at køre den hverken fra den ene eller den link. når jeg trykker på options kommer denne fejl
den skriver Dr. web scanner for windows har fundet en fejl og afsluttes.
men den skriver i obejct system32:svohost
i path C:windows og i status probably Dloader tronja
1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;
2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstallation)
3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.
5: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler
6:Lav kaffe, og slap lidt af i ventetiden.
7:PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en “nyinstallation”