Godt Defragmenterings program
  bwf1409
Senior medlem
RankRankRankRankRank
Antal indlæg: 2439

.....men prøv lige at klikke på “Powerdefragmenter GUI.exe” og se hvad der sker!!!

smog
Senior medlem
RankRankRankRankRank
Antal indlæg: 2315

bwf1409>>
[8D][:D]Ja smart,ikke?

[ Rettet: 11.01.2007, 14:41 af smog ]
  smog
Senior medlem
RankRankRankRankRank

bwf1409>>
...har lige kørt den,-positiv overrasket over det skud det gav.Nu prøver jeg igen om et par måneder eller tre.

bwf1409
Senior medlem
RankRankRankRankRank
Antal indlæg: 2439

Ja, lille og uanselig - men med stor virkning!!

wiz
Medlem
RankRankRank
Antal indlæg: 219

jeg kan altså ikke se at slidet skulle være særlig stor ved daglig defragmentering da der så ikke skal defragmenters særligt meget.
jeg køre selv med Diskeeper 2007 pro premier på automantisk og den køre sådan ca. en gang i døgnet ifølge dens log.
så er der altid orden på disken det må så også mindske slidet da den jo så ikke skal tæske rundt på hele disken for at finde det den skal bruge

Sluf
Redaktør
RankRankRankRankRank
Antal indlæg: 4905

@wiz
Jeg har for 10 minutter siden talt med en kammerat der også kører Diskeeper 2007, ifølge ham kører den langt bedre end Pro 10 som jeg selv bruger.

wiz
Medlem
RankRankRank
Antal indlæg: 219

ja den er rigtig god.

Junior medlem
RankRank
Antal indlæg: 65

Hej

Endnu engang har jeg fundet god støtte her på Spywarefri. Jeg har længe haft problemer med windows indbyggede deframenteringsprogram. Det lykkedes mig aldrig at opnå en situation, hvor disken slet ikke længere var fragmenteret.

Nu har jeg hentet og kørt PerfectDisc fra Raxco. Det er perfekt og det kører hurtigt! Når evalueringsperioden udløber vil jeg uden tvivl købe det.

Mange tak for det gode tip.

Signatur

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller

smog
Senior medlem
RankRankRankRankRank

Stegemueller>>
...er det her Du køber den? Den øverste til kr.385.00

http://www.raxco.dk/default.asp?page=produktgruppe&PGID=72&type=v1&hvorfra=content_raxco.asp?page=homepage

[ Rettet: 01.02.2008, 00:37 af smog ]
Junior medlem
RankRank
Antal indlæg: 65

Hej

Jep! Jeg ved ikke om det kan købes andre steder.

Signatur

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller