det prøver jeg at gøre
angående opdateringerne du nævnte, så er de ikke i min tilføj/fjern programmer, har sat flueben som du skrev.
Går jeg ind på Windows Update, kan jeg se de er installeret tilbage i august 2004.
|
|
|
|
det prøver jeg at gøre angående opdateringerne du nævnte, så er de ikke i min tilføj/fjern programmer, har sat flueben som du skrev. |
|
|
|
|
|
Jeg tror efterhånden jeg vil anbefale, at du prøver at køre et sfc-scan, og hvis det ikke hjælper så en repair. Det vil også neutralisere eventuelle opdateringer, som du så må gå ind og få lagt ind senere. 1. 2. 1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP CD, husk at i din bios skal First bootdevice være sat til CDrom. Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du; Hvis din XP-cd er af ældre dato, og du har mulighed for det, vil det være en god ide, hvis du kan få brændt SP2 ned på en CD også, idet Repair fører din installation tilbage til det sikkerhedsniveau som er på CD’en—og det er ikke så godt at være på nettet helt uden sikkeheds-opdateringer. Du finder SP2 som en løs fil (der kan brændes over på en CD og køres efter endt repair) her: |
|
|
|
|
|
vil lige høre om alt hvad jeg har liggende af dokumenter og MP3 filer bliver de berørt. Har dem liggende i en mappe på mit E: drev uden for Windows Mappen. |
|
|
|
|
|
Så burde de ikke blive berørt. |
|
|
|
|
|
øh… jeg har selvfølgelig været ramt af den virus og kan nu se at mine oplysninger dukker op i jeres korrespondance.. Virus sucks!! |
|
|
|
|
|
A9dk: Velkommen til Spywarefri. Hvis du har noget du gerne vil have hjælp med, er du velkommen til at oprette en ny tråd. Ellers vil jeg gerne bede dig om ikke at blande dig i en tråd, hvor vi er i gang med at fjerne noget skidt fra en computer. Jvf. “Regler for brugen af forum” (pkt. 6): mjm: Kom du videre med dit problem? |
|
|
|
|
|
hej igen Jeg ved ikke om det er løst, mit bundkort er gået ned. Så jeg kan ikke rigtig komme vidre, end til jeg fået købt et nyt. Så jeg regner med at lave en formatering, når jeg får et nyt"S” |
|
|
|
|
|
Det klarer jeg lige. |
|