Den besked får jeg ret tit, efter jeg formaterede min pc.
Hvad kan der være galt siden den popper frem i tide og utide? [:(]
|
|
|
|
Den besked får jeg ret tit, efter jeg formaterede min pc. Hvad kan der være galt siden den popper frem i tide og utide? [:(] |
|
|
|
|
|
Nåh ja, her er hvad jeg har prøvet: Køre Ad-Aware SE + spybot search&destroy; (begge fuldt opdateret) |
|
|
|
|
|
Har du installeret driverne til dit bundkort siden du formaterede din pc - driverne skal ligge på en cd der var med computeren. |
|
|
|
|
|
Bundkort driver - tjek Hvordan kan man se det med versionen af windows? |
|
|
|
|
|
Jeg kan se i det første indlæg at din windows version er XP. Det vil være smart at tømme mappen for cookies før du kører Ewido, for ellers får du en lang log fra den scanner, med alle de cookies det fjerner. Rens browser cachen 1. Klik på Funktioner - Internetindstillinger 2. Under midlertidige filer, klik på Slet cookies 3. Under midlertidige filer, klik på slet filer – sæt flueben i slet alt offline indhold 4. Under Oversigten, klik på ryd oversigten 5. Klik på ok. Tøm din papirkurv. Hent denne scanner. Billedvejledning Hent denne scanner: Installer og kør Ewido Hent og installer denne scanner: Start superantispyware, klik på Check for updates, når det er opdateret, luk programmet og genstart i fejlsikret. Dobbeltklik på drweb-cureit.exe, den vil køre en expressscan, det siger du ja til. Klik så på den grønne pil ovre til højre på siden, så starter scanningen. Start superantispyware, klik på Scan your Computer, sæt flueben i de drev der skal scannes. Når den er færdig kommer der et vindue med en opsummering, klik på OK, klik så på næste og så på Udfør. Der kommer et vindue med Quarantine and removal Complete, klik på OK, klik på Udfør. Stadig i fejlsikret: Genstart normalt. Start superantispyware igen, klik på Preferences, skift til fanebladet Statistics/Logs, i vinduet dobbeltklikker du på SUPERAntiSpyware Scan Log, den åbner i notesblok, kopier resultatet herind. |
|
|
|
|
|
Dr.Web log: ——————————————————————————————————————- ============================================================================= Ewido log: + Oprettet den: 16:52:15, 24-09-2006 + Scanningsresultat:
Core Rules Database Version : 3090 Memory threats detected : 0
|
|
|
|
|
|
Ifølge Microsoft kan problemet skyldes et BHO -> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;831432 |
|
|
|
|
|
Kan du give mig en god forklaring på hvorfor du ingen virus program har installeret. AVG - SpywareBlaster - IE-spyad - SpywareGuard http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm Du kan lige prøve dette, hent denne fil og pak den ud til Skrivebordet. Dobbeltklik på IEReg.bat - når den er færdig, genstart PC. Det kan måske fjerne fejlen i IEXPLORER.
|
|
|
|
|
|
Har også overvejet et virus program, men har adlrig brudt mig om diverse gratis virus programmer, da de har bl.a fået min pc til at fryse. Har prøvet det program der peder, og efter jeg har kørt den, har iexplorer ikke brokket sig endnu |
|
|
|
|
|
Få endeligt installeret IE-spyad den blokkerer for over 20000 sider - du skal have et virus program installeret hurtigt ellers bliver du angrebet. Her er Kaspersky prøve version i 30 dage. [ Rettet: 24.09.2006, 20:13 af Peder TeamSpywarefri ]
|
|
|
|
|
|
Den dukker desværre stadig op :( “AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: mshtml.dll |
|
|
|
|
|
Prøv så dette > Du kopierer nu de 6 linjer her, alle på en gang > regsvr32 Shdocvw.dll Så - start - kør - skriv cmd - ok - højreklik nu i dos vinduet - sæt ind. Nu skulle der gerne komme 6 vinduer hvor der står ok - genstart og se om det hjalp. Har du fået installeret virus program ??????? |
|
|
|
|
|
Tak..så må du se om det hjælper Jeg fandt dog en side inden du skrev det der, hvor man skulle skrive regsvr32 Mshtml.dll nede i kør og trykke på ok. Tror du der kan ske noget nu hvor regsvr32 Mshtml.dll er blevet udført nede i kør 2 gange? |
|
|
|
|
|
Har ikke installeret noget virus program endnu [:0] |
|
|
|
|
|
Det skal du få gjort, du ved aldrig om det er fordi du er ved at få snavs på din maskine. |
|
|
|
|
|
Har nu installeret KasperSky 30 dages trial. Nu må tiden bare vise, om den iexplorer fejl dukker op igen. |
|