Opstart ødelagt
  lskd
Antal indlæg: 40

Hej Spywarefri
Jeg har jeg prøvet at instalere SpySweeper det ødelage min opstart så jeg måtte lukke på den håre måde, den blev aldrig god igen så jeg Recovery min computer.
Nu har jeg så prøvet SAS. der sker det samme den vil ikke lukke op normalt igen. skal jeg Recovery igen. Har prøvet at gendane fra før jeg instaleret SAS. det hjalp ikke noget.
Køre også med Bullguard den køre fint, håber i kan hjælpe MVH.lskd

Redaktør
Antal indlæg: 12994

Hvilken windows version har du.
Du skriver du har kørt en “Recovery” - efter du har kørt den ligger der så ikke et virus program på din pc, har du fjernet den inden du installerede Bullguard.
Har du også opdateret windows efter recovery.

lskd

Det er en næsten ny computer med Windows xp. Der lå en genvej til norton som jeg slettet, jeg kan ikke se at det er instaleret i “tilføj eller fjern” har en cd med norton på.
Ja jeg har opdateret windows
PS.Jeg havde Windows firewall kørne den er slukkede nu og det hjalp ikke

Redaktør

Har du en cd med drivere til bundkortet, eller har du kun den recovery cd.
Er det købe versionen du har af SAS.
Prøv lige og skriv i kør - c:\programmer - ok
Se om der ligger en mappe der hedder “Symantec” - det gør der nok ikke for så ville Bullguard ikke have kørt fin.
Hvad har du ellers af sikkerheds programmer på din pc.

lskd

Jeg har kun recovery cden. Det var en prøve versionen af SAS pro.Har slettet den men det hjælper ikke på min opstart.Køre kun med Bullgurad,spoofstick,IE privacy keeper. der ligger ingen mappe der hedder symantec.Jeg køre nok snart den recovery cd,det er bare irriterene at jeg ikke kan køre med SAS eller spy sweeper uden min opstat går i stykker.

[ Rettet: 24.09.2006, 11:29 af lskd ]
Redaktør

Prøv og hent den gratis SAS her >

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#superantispyware

Når du så har installeret den gå så ind under “Preferences” fjern flueben ved at den skal starte op sammen med windows - opdater den - genstart din pc - åbn så SAS fra programmer og kør en scan - når den er færdig, gå så ind under “Preferences” - fanen “Logs” - åbn den logfil og kopier den her ind i tråden.

Den skal nu kunne starte op normalt din pc - programmet ligger jo kun på din harddisk og starter ikke op sammen med windows.
Hvor gammel er den pc - er der garanti på den endnu.
Jeg har ikke hørt nogen pc der ikke kan køre med dette program - du har jo ikke andre programmer den kan konflikte med.