Tak for hjælpen - jeg lader høre fra mig igen senere på ugen - nu er jeg ikke længere hos min forældre, men blev desværre ikke helt færdig, men jeg vender tilbage på onsdag ![]()
Foreløbig tak for hjælpen.
Mvh
Bo
|
|
|
|
Tak for hjælpen - jeg lader høre fra mig igen senere på ugen - nu er jeg ikke længere hos min forældre, men blev desværre ikke helt færdig, men jeg vender tilbage på onsdag Mvh |
|
|
|
|
|
Velbekomme Jeg lader tråden stå åben! |
|
|
|
|
|
Anti-spam: http://www.mailwasher.net |
|
|
|
|
|
Tak for linket - jeg har nu en pc-er som pt fremstår som stealth, så mon ikke jeg kan overlade de “gamle” til dem selv. |
|
|
|
|
|
Ups - spywareblaser er også installeret… |
|
|
|
|
|
Du har sikret dine forældres computer godt og grundigt. Privacy Keeper - hmm - det er et glimrende program, men ikke det vigtigste af alle. Det må du afgøre Klik Start -> Højreklik på Denne Computer -> Vælg fanebladet Automatiske opdateringer og vælg den du vil have. |
|
|
|
|
|
Jeg takker endnu engang mange mange gange for hjælpen…. Tak!! Jeg ser lige om ikke jeg kan få de “gamle” til at sende en skilling:-) |
|
|
|
|
|
Du er velkommen - vi takker og bukker Jeg kalder problemet for løst og låser tråden - du starter bare et nyt emne, hvis der er andre spørgsmål. |
|