Hej. Lige et lille spørgsmål vedr. Spybot, i jeres opdateringsliste står der at der er nye opdateringer til Spybot den. 12-05-04, men når jeg vil opdatere Spybot, får jeg at vide der ingen nye filer er tilgængelige??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det må være en fejl, vi kigger på det. |
|
|
|
|
|
Det er nok til den gamle Spybot ,der ikke er flere opdateringer. |
|
|
|
|
|
Ok. så er der jo en fornuftig forklaring på det. Den gamle udgave af Spybot var der jo en dansk sprogpakke til, mon også der er det til den nye? Når jeg afinstallerer den gamle udgave,er det så nok at gøre det via “tilføj og fjern programmer”? På forhånd tak for svarene |
|
|
|
|
|
Der er dansk sprogpakke til den nye. |
|
|
|
|
|
Hej Fromsej, hvad mener du med at deaktivere de ting jeg har aktiveret, kan det evt. være “immunisering” og hvordan? |
|
|
|
|
|
Ja, det må du kunne deaktivere igen. |
|
|
|
|
|
Når jeg åbner Spybot og klikker på “fil” oppe i venstre hjørne, så kan jeg vælge “afinstaller” hvorved der kommer et skilt frem med følgende tekst:fjern Spybot-S&D-indstillinger fra registreringsdatabasen, mon jeg skal bruge den før afinstallering? |
|
|
|
|
|
Ja, hvis du har sat spybot til at der ikke kan ændres på din startside osv. bør du nok slå det fra først. |
|
|
|
|
|
Jeg siger foreløbig mange tak for hjælpen |
|
|
|
|
|
Er ved at installerer den nye spybot. Når man gør det, vil den placere en BHO. Skal/er jeg nød til, at acceptere den? |
|
|
|
|
|
Nu er alle BHO ikke nødvendigvis skadelige, der findes også gode af slagsen. Google toolbar/ IE Privacy keeper og spybot bruger alle BHO, for bare at nævne nogle. N.B. sdhelper og tea timer kan også vælges fra under installationen. |
|
|
|
|
|
Hej Sillius Jeg er dig faktisk svar skyldig, om du absolut skal acceptere den, men jeg kan da fortælle dig at den Bho der installeres er fuld legal, så du kan såmænd rolig gøre det. *S* |
|
|
|
|
|
Ok. |
|
|
|
|
|
http://www.spywarefri.dk/faq.htm#BHO |
|
|
|
|
|
jeg vil lige tilføje at du måske får problemer med spywareblaster hvis du fjerner SDHelper i spybot EFTER det er installeret. Derefter virker spywareblaster igen. |
|