Som jeg skrev, så skal du pakke RAIDE-Beta1.zip ud til en mappe på skrivebordet. Det er denne mappe, du skal lægge runrcc.bat-filen i. Og hvis ikke den ligger derinde, vil den ikke fungere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hejsa, |
|
|
|
|
|
Du skal bare gøre ligesom dengang du kørte Smitfraudfix. Så får du en ny mappe på skrivebordet. Hvis du allerede har lavet runrcc.bat-filen, så kan du bare trække den over i den nye mappe med musen. Ellers skal du når du gemmer filen fra notesblokken først klikke dig frem til skrivebordet (yderst til venstre i vinduet er der et ikon for dette), og herefter klikke dig ind i den nye mappe, hvor du så gemmer filen. |
|
|
|
|
|
Hej, Det er gjort nu så den ligger i selve mappen- men med samme resultat- vinduet popper kun kortvarigt op og er væk igen…Mvh. Charlotte |
|
|
|
|
|
Prøv så dette: (1) Slet den/de tidligere udgaver af runrcc.bat, og lav følgende nye udgave af filen:: Kopiér indholdet mellem de stiplede linier, ind i et notepad-vindue, og gem indholdet i den mappe, hvor “RAIDE” ligger. Når du gemmer filen, skal du kalde den runrcc.bat, og du skal sikre dig, at der under “Filtyper” står “Alle filer”: rem————————————— Hvis ikke der dukker et notesblok-vindue op, så prøv om du kan finde denne fil: Kør herefter pkt 2-4 som angivet ovenfor. |
|
|
|
|
|
Hhhmm….... det driller godt nok.. Mvh. Charlotte |
|
|
|
|
|
Så spring foreløbig de punkter med RAIDE-scanningen over, og foretag de andre punkter. |
|
|
|
|
|
Hej, Jeg vil helst ikke lave en repair før min søn har tid at gøre det..det kan vel ikke nytte at lave nye Gmer og Hijackdisc før derefter? Mvh. Charlotte |
|
|
|
|
|
Nej, vent med Gmer og Hijackthis til du har lavet en repair |
|
|
|
|
|
Hej, Jeg har stadig det problem at jeg ikke kan gå ind i “tilføj eller fjern programmer” under Kontrolpanelet + at jeg ikke kan installere programmet “Superantispyware”. Er det noget man kan gøre noget ved- eller skal det evt. vente til efter en repair? Mvh. Charlotte |
|
|
|
|
|
Jeg synes vi skal vente og se, hvad en repair gør ved den situation. |
|
|
|
|
|
Hej, Jeg har valgt den løsning at vi geninstallerer Windows for at være på den sikre side.. |
|
|
|
|
|
Ok, så lukker jeg da her. For at forhindre gentagelser, vil jeg anbefale dig at lægge nogle små programmer ind, som forhindrer spyware i at komme ind i første omgang. Du finder links og gode råd her: Jeg vil også foreslå, at du læser disse artikler om hvordan du kan undgå at blive inficeret i fremtiden: Angående Ewido og SAS, så finder de lidt forskellige ting. Så der kan ikke gives et helt entydigt svar på dit spørgsmål. Men hvis du har den ene i købeversion, kan du evt. nøjes med den anden i gratis version, hvor den ikke udfører realtime protection—så kan du bruge den som du har i gratisversion til at scanne manuelt ind i mellem |
|