Lærerinden fortæller eleverne om den menneskelige anatomi. Hun peger på et billede af
en kvinde og siger: Kvinden har to bryster og en skede.
Så peger hun på et billede af en mand og siger: Manden har én penis.
En lille dregn på forreste række springer op og fortæller lærerinden, at hun er helt
galt på den.
Min far har to penisser. Han har en der er 7 cm lang, når han tisser, og en der er 20 cm
lang, som han børster mors tænder med….....
Ligeledes skal der lyde et godt Nytår til alle i forummet.
Det minder mig om dengang konen blev hjernescannet, og skulle have resultatet hos lægen:
” Ja, vi fandt ikke noget”
Men så var der jo lige den om de to frække drenge Niels og Peter der var gået på rov i præstens have for, at stjæle valnødder fra Præstens Valnøddetræ.
Godt i gang med at fylde sækken med Valnødder bliver de overrasket af Præsten som har fået assistance af Kordegnen
Præsten og kordegnen får øje på Niels og Peter som skyndsomt stikker af, og beslutter sig for at gemme sig i klokketårnet.
På vej op i tårnet snubler Peter med sækken med valnødder i. Og råber til Niels:
“Hov vent vi tabte to valnødder på trappen”.
” Lad dem bare ligge siger Niels”
Og drengene gemmer sig oppe i klokketårnet.
I mellemtiden er præsten og kordegnen nået frem til trappen ved klokketårnet i deres søgen efter drengene men kan ikke få øje på dem.
Niels og Peter begynder så oppe i klokketårnet at dele valnødderne imellem sig:
“En til dig, og en til mig”
” En til dig og en til mig”
“Hør hvad i alverden er det siger præsten til kordegnen”.
” Jeg tror at det er den gode Gud, og den Onde selv der deler sjælene imellem sig”, siger kordegnen.
” En til dig, og en til mig”, fortsætter drengene.
” Så det var det siger Peter så til Niels”
” Nu mangler vi bare de to nede ved trappen”.
Ja, men det kan vi da ikke have Sander, så her kommer et par stykker:
Jeg blev ringet op af Røde Kors som spurgte om jeg kunne undvære noget af mit tøj til de sultne og hungernødslidende? Nixen bixen svarede jeg: Hvis de kan bruge noget af mit tøj lider de sgu ingen nød
—
Et ældre ægtepar havde købt en ny bil - sidste nye skrig der kørte på bio brændsel - Det er genialt fortalte manden sin bedste ven som de mødte under en søndagstur: Bio brændsel er faktisk alt hvad der er til overs fra landbruget - jeg kører sådan set på gamle køer. Vennen skævede til konen på passagersædet og sagde forsigtigt: Jeg kan se at du har taget reservedunken med…
Og så siger man, der mangler service i Sundhedsvæsnet!
Telefonen ringede hos Olsen.
- God dag det er Marie Olsen.
- Goddag, jeg ringer fra Blodbanken. Din mand Peter Olsen var hos os i går for få taget blodprøver…
- Ja, og hvad så?
- Vi har desværre haft et lille uheld. Vi havde også en anden Peter Olsen hos os i går som også fik taget blodprøver. Beklageligvis er begges personnummer ulæselig på prøverne. Sikkert et printerproblem…
- Skal han så komme igen for at få taget nye prøver?
- Desværre, med de nye besparelser i sundhedsvæsenet, kan vi kun tage blodprøver en gang i kvartalet, pr person.
- Ja vel…
- Derfor må jeg desværre meddele nogle dårlige nyheder. Din mand har enten HIV eller Alzheimers.
- Men det er jo skrækkeligt! Hvad skal vi gøre nu?
- Vi anbefaler at du tager din mand med ind til centrum og forlader ham der. Finder han selv hjem, så skal du ikke have sex med ham!!
Der er jo lidt stille herinde så lidt at grine af:
” Familien bestod af Far og Mor, og lille Peter, og Schæferhunden “Star”. Og lille Peter elskede Star , og det var hans bedste ven.
Desværre var Star” i den seneste tid begyndt at bide gæsterne hos familien, så Far og Mor tog den tunge beslutning at “Star” skulle aflives. Heldigvis havde dyrlægen en tid næste dag om morgenen.
Mor måtte fortælle lille Peter den sørgelige nyhed om aftenen ved sengetid:
” Vi er desværre nødt til at aflive “Star” i morgen hos dyrlægen”.
“Okay, sagde lille Peter”, og lagde sig til at sove.
Næste morgen vågnede lille Peter, og kaldte på sin Mor og ” Star”.
“Jamen Peter, jeg fortalte dig jo i går aftes at vi var nødt til at aflive “Star” idag”.
Lille Peter skreg hjertensskærende og sagde:
” Sagde du “Star” ? Jeg troede da at du sagde Far ”
En kvinde kommer op til lægen og beklager sig:
“Vil du ikke nok kigge på mine bryster.
Se alt det hår der vokser på dem og på maven.”
Lægen: “Hmm, hvornår begyndte det?”
Kvinden: “Da du gav mig de der hormon indsprøjtninger.”
Lægen:“Hvor langt ned vokser håret?”
Kvinden:“Helt ned til mine nosser!”
Ole kom glad hjem og fortalte, at han havde fået en ny cykel.
Nå, sagde hans far, hvem har du fået den af?
Den har jeg fået af naboen datter. Det var henne i parken. Vi var alene og hun tog sine bukser af, og sagde, at jeg måtte tage hvad jeg ville.
Og så var det, at jeg valgte cyklen, for jeg kunne jo ikke passe bukserne…