Prøv at klikke rundt på nogen af ikonerne på denne windows parodi [:D]
http://www.denlillevanvittige.dk/parodi-windows.swf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej Sall Ja den er lidt sjov den der. Det er ikke så længe siden at den blev vist herinde sidst. Jeg kan ikke lige finde linket til tråden, hvor der også lå flere andre sjove ting. Det kan være der er andre som har lidt sjovt at spæde op med.
|
|
|
|
|
|
var den anden ikke den her? http://www.albinoblacksheep.com/flash/winrg.php den har jeg fundet igennem denne side |
|
|
|
|
|
Hej Tesk Jo det var da vist den, den er også sjov. [:D]
|
|
|
|
|
|
Jeg ved ikke om man skal fristes til at have ondt af MS [:p] Alle dem som gør grin med deres styresystem [?] Men ja der findes mange sjove ting på nettet i dag |
|
|
|
|
|
Ja den errorsafe er godt nok træls [V] Oplevede den selv på en side der ellers var ren/sikker førhen [xx(] |
|
|
|
|
|
Errorsafes hjemmeside: De er jo udspekulerede, flere af de andre “antispywareprogrammer” der har huseret i et års tid havde rene og pæne hjemmesider hvor man ikke blev advaret af sine egne sikkerhedsprogrammer når man kom ind, de efterlod heller ikke ads men blot en cookie når man forlod siden. Men kun se, ikke røre. Folk tiggede om at få problemer hvis de tog en onlinescanning eller downloadede programmet. |
|
|
|
|
|
ja. Mange folk trykker jo ja til sådan noget når der står de har en fejl på deres computer. Det har jeg lært min mor og mormor at man IKKE gør [:D] Tænker bare mere på at det er at nogen gange hvis man bare vil spille et spil på nettet popper der straks sådan en besked op som faktisk der halv seriøs ud. Hvis der er nogen som gerne vil se den kan jeg prøve at tage et screenshot næste gang jeg ser den[8D] |
|
|
|
|
|
>Tesk Piece of cake [:p] Klikker man så på X for at lukke kommer man straks ind på WinantivrusPro`s hjemmeside. |
|
|
|
|
|
nu har jeg lige taget et screenshot af det med Errorsafe [:D] http://img183.imageshack.us/my.php?image=errorsaferb6.png Og straks man trykker på en af knapperne (ok, kryds eller anuller) kommer man ind på deres hjemmeside og den “påstår” den laver et overfladisk scan og finder 54 fejl [xx(] |
|
|
|
|
|
Der er mange som er ude efter styringen af vores computere, samt penge for at redde os igen. Det er simpelthen utroligt alle de kneb de kan finde på at bruge. Det kan ikke siges for ofte. Kære brugere, klik aldrig på et sådant prg. som popper op af sig selv, og lover guld og grønne skove. Det er svindel, og bare et forsøg på, at få fat i nogle håndører.
|
|
|
|
|
|
nej det er det værste man kan gøre, men nogen er jo tilbøjelig til det og hvis jeg skulle se det fra en total nybegynders side af, så at få sådan en advarsel som ser så ægte ud og endda på dansk, og jeg IKKE kendte programmet Error Safe, så kunne jeg da godt finde på at downloade det og det er jo præcis det folkene bag ved have os til. [:(!] |
|
|
|
|
|
Tak for links til de Microsoft sider.Det fik mig virklig til at grine. |
|
|
|
|
|
hvem havde troet at der kunne blive godt musik ud af windows advarsels lyde? [:D] |
|
|
|
|
|
[:D] |
|
|
|
|
|
Pharum, 26-8-06 Hr. computerphorhandler Phrode Phrederiksen Ephter at have aphrøvet det tastatur som De anbephalede som værende det mest phortræphphelige aph typen har jeg phundet en phejl i phunktionerne som tydeligt phremgår aph denne phølgeskrivelse. Jeg ser phrem til at phå det byttet. |
|