kan ikke diskdefragmentere
  sophieb
Antal indlæg: 11

Hej

Efter at jeg har downloadet avast virusscanner,scannet og fjernet netsky tilfredsstillende,kan jeg ikke diskdefragmentere,den kommer op på højst 3 % og genstater derefter igen og igen.Jeg har lukket alle programmer nede i systembakken.Når jeg prøver scandisk gør den det samme,kan i hjælpe mig.

På forhånd tak

Mange hilsner Sophieb

Redaktør
Antal indlæg: 25535

Hej Sophieb

Genstart din computer i fejlsikret tilstand, og defragtmenter den derfra. Så er der nemlig ingen prg. som kører og generer defrag. *S*

sophieb
Antal indlæg: 11

Hej

Jeg kunne godt diskdefragmentere i fejlsikret tilstand og jeg kunne også køre scandisk,men kan stadig ingen af delene i normal tilstand,selvom jeg lukker programmerne i systembakken,skal jeg fremover gøre begge dele i fejlsikret tilstand eller er der et forslag om hvordan jeg løser det.
På Forhånd Tak

Sophieb

Redaktør
Antal indlæg: 17644

Det er ikke et ukendt problem, og ofte hænger det sammen med, at defragmenteringen og scandisk forstyrres af et antivirus program. Du kan prøve at deaktivere dit AV program (avast) og forsøge igen.

Du skal være velkommen til følge vejledningen her (pkt. 1-4):

http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm

... og lægge en HijackThis log herind. Så kan vi da kigge på det, men prøv lige tippet vedrørende antivirusprogrammet.

Signatur

Gode råd om sikkerhed….