hej
kunne I ikke fortælle mig, hvordan man laver et bogstav med apostrof over [?]
Jeg har prøvet og prøvet [:I]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvis det er sådan du mener > edb’s fordele Tast edb > tryk en gang på tasten mellem + og “Backspase”, du kan ikke se der sker noget > tast s. Var det sådan du mente. |
|
|
|
|
|
hej |
|
|
|
|
|
>>Lady>> E>alt 0200.Hold tasten “alt” nede imens Du taster 0200. |
|
|
|
|
|
Eller>alt>0232>0233. [ Rettet: 12.04.2006, 18:36 af smog ]
|
|
|
|
|
|
Peder havde den faktisk rigtig. For at skrive René skal du taste 5 taster selvom der kun er 4 bogstaver i Rene. R e n <tasten til venstre for “Backspace”> e Man trykker <tasten til venstre for “Backspace”> før alle bogstaver som der skal en apostrof over. |
|
|
|
|
|
hej |
|
|
|
|
|
Vi må have fundet på et navn til “tasten til venstre for backspace” hvad med at vi kalder den “apostrof”. [:D] |
|
|
|
|
|
Ren´e eller Rene´ eller er det René Nu er det vel et “Dansk” tastatur du har, hvis du har en sang, der er skrevet på en skrive maskine, kan der være nogle tegn du ikke kan skrive på en pc. Er det i grunden det rigtige tegn jeg bruger, efter din mening. |
|
|
|
|
|
Se dette billede: Det er den tast du skal trykke på. Du kan ikke se at der sker noget, men når du trykker e vil den skrive e’et således é |
|
|
|
|
|
hej |
|
|
|
|
|
lady>>> Hvilket program (og udgave af programmet) er det, du skal have skrevet dette apostrof-bogstav ind i? |
|
|
|
|
|
Det er i outlook ekspres 6 hvor jeg vil oprette en regel med det navn |
|
|
|
|
|
hrj alle |