Du skal give den adgang til nettet når den spørger om det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peder jeg prøvet dit tip, men nu hvor jeg gik ind på opdateringssiden og trykkede både: Hurtig og brugerdefineret updateringer var der ingen :s. I stedet var der pludselig en grå boks hvor der stod: Opdateringer med høj prioritet Derefter prøvet jeg så at gå ind i: Gennemse opdateringsoversigten, på samme side. Der kunne jeg se der var 14 updateringer der var mislykkeds, fælles for dem alle var ‘Genuine’ var i deres navn. |
|
|
|
|
|
Hvis den kommer og siger der ingen opdateringer er af “Høj prioritet”, så virker det nu. Du kan prøve og se under “Brugerdefineret” om der er nogle opdateringer du vil hente hjem. Så løste den fil altså dit problem. |
|
|
|
|
|
Jeg har allerede kigget under brugerdefineret, som jeg også har skrevet. Men tjah.. filen hjalp, og nu er alle glade |
|
|
|
|
|
ja, det er helt sikker i orden nu, du kan jo engang i mellen se i “Opdateringsoversigten” om den ikke opdaterer godt nok, men det skal den nok gøre fremover. |
|
|
|
|
|
Jeg siger tak for hjælpen.. tråden kan godt lukkes.. I må ellers have en god påske.. |
|
|
|
|
|
På dine hjælperes vegne, Velbekomme Jeg vil så lukke her. Du er velkommen tilbage hvis du får brug for os igen. Og en god påske til dig |
|