Skal det forstås sådan at du klikker for at åbne et nyt faneblad eller gå over på et eksisterende åbent faneblad??
Gør den det også hvis du bruger Firefox i fejlsikret?
|
|
|
|
Skal det forstås sådan at du klikker for at åbne et nyt faneblad eller gå over på et eksisterende åbent faneblad?? Gør den det også hvis du bruger Firefox i fejlsikret? |
|
|
|
|
|
Under adresselinjen har jeg nogle adresse og nede ved start har jeg ekstrabledet. Når jeg starter Ekstrabladet og vil ind i Spywarefri som ligger under adresselinjen forsvinder Ekstrabledet, jeg mener de skulle ligge begge 2 under adresselinjen i 2 faner… |
|
|
|
|
|
Ser dine indstillinger mht. Faner ud som på vedhæftede billede? |
|
|
|
|
|
ReminderFox Det er sandsynligvis mig der er bagud, men jeg lige fundet denne kalendertilføjelse til Firefox. https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1191/ Den er let og ukompliceret, bruger ingen kræfter, og opfylder alle de kalenderfunktioner jeg har behov for. Der ligger lidt brugsanvisninger her: |
|
|
|
|
|
...Hvis man anvender NoScript..version 2.1.7..så er den her nu |
|
|
|
|
|
Det har ændret sig lidt med den ny v7.0.1,-derfor..I bogmærkelinje > “i gang med Firefox” > “tilføjelser” > “temaer”...frit valg på hylderne hvis man har lyst. |
|
|
|
|
|
|
|