Hvor finder jeg det mail notifications jeg kan bruge til email Thunderbird ??
Perlib
Oprindelig indsendt af trinity
Du kan også installere et mail notifications program. Når jeg får en mail, dukker den blå Thunderbird fugl frem nede i højre hjørne
og fortæller at der er kommmet mail. Man kan også sætte lyd til når der kommer mail, jeg har sat en ringetone til når jeg for mail.
Mulighederne er mange. [:X]
Jeg mærkere Firefox som min browser og den er hurtigt kørt igennem.
Men når jeg så markere Mozzilla Thunderbird som standard inde hvor jeg kan markere Mozzilla thunderbir som mit email program er det rigtigt gjort ??
Perlib
Oprindelig indsendt af Rookie
Nej der skal ikke gå så lang tid….......
afbryd og prøv igen - genstart evt.
Rookie,
Nu har jeg sat den som du skriver her til sidst.
Men hvordan får jeg den til at gøre det som du skriver her :
Når du klikker på posten, viser den så to faner: (Med thunderbird som mailprogram med IMAP konto)
1 - Læs post (3 nye) [eksempel]
2 - Ny besked
Så ja den viser hvor mange mails der er i TB ??
Jeg har postknappen liggende oppe siden af den hvor man trykker gå til startsiden.
Men når jeg trykker på den POST knap viser den Læs post 0 selv om jeg har fået emails.
Det skulle vel fortælle det ??
Skal TB være åben også ??
hej perlib.
Luk thunderbird op,gå id i funktioner,kør ned i kontoindstillinger,derefter serverindstillinger,sæt flueben i hent auotmatisk alle ny meddelser,så skulle du på konvolutten i værktøjslinjen,kunne se når der er nye emails,og også hvor mange.jeg bruger selv firefox & thunderbird.
Håber dette hjælper dig.
hilsen newbie
Oprindelig indsendt af newbie
hej perlib.
Luk thunderbird op,gå id i funktioner,kør ned i kontoindstillinger,derefter serverindstillinger,sæt flueben i hent auotmatisk alle ny meddelser,så skulle du på konvolutten i værktøjslinjen,kunne se når der er nye emails,og også hvor mange.jeg bruger selv firefox & thunderbird.
Håber dette hjælper dig.
hilsen newbie
Er der noget man skal installere for at det virker med den post knap,så man kan se der er kommet post.
Jeg har ikke fået det til at virke endnu.
Nede i proceslinje kommer der en besked om at der er mail.
Troede bare man kunne undvære at have TB åben.
Du skal installere et program som Spinoza anbefaler i den anden tråd,så vil du automatisk få besked når der kommer mail.
Det smarte er at det kan overvåge flere mailkontoer samtidig. [:X]