Nej det har jeg ikke.
Udover hvad jeg har oplyst vedr. Office, så har jeg også geninstalleret Windows. Også det var før kontakten til Spywarefri.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Den grundlæggende årsag fejlen er en fejlintegration mellem Office og “Abbyy FineReader”. Derfor anbefaler jeg at du enten reinstallerer pågældende eller simpelthen afinstallere den. Den skulle gerne være at finde under “Kontrol Panel” -> “Tilføj/Fjern Programmer” – afinstaller den gerne fra fejlsikret tilstand af. |
|
|
|
|
|
OK, jeg afinstallerer og vender tilbage i morgen. Er det OK. |
|
|
|
|
|
Vi venter spændt |
|
|
|
|
|
Jeg har været mine gemme igennem for at sikre mig at jeg har en backup af Abbyy FineReader. Det har jeg tilsyneladende ikke. Kan en sådan frit downloades?
|
|
|
|
|
|
Nej, kun i en prøve periode herefter koster det: |
|
|
|
|
|
Jeg har i skrivende stund slettet Abbyy FineReader, hvilket er gjort fra kontrolpanelet. Jeg kørte en søgning for at se om filerne 1 til 8 var slettet. Det var ikke alle.
|
|
|
|
|
|
Prøv så nu, om du kan få lov til at slette de filer, der er tilbage: Efter at du har søgt, optræder de alle i højre vindue. Højreklik på hver enkelt af dem, og vælg slet. Hvis det ikke lykkes, så prøv at gøre det samme fra fejlsikret tilstand. |
|
|
|
|
|
Hej 2044801 Hvilke af filerne er IKKE slettet. Skriv hele stien herind. Du skal også lige have en fil slettet i Word. Word skal være lukket. For at kunne se alle filer og mapper, så følg denne vejledning: Find og slet denne: normal.dot Start Word se om problemet stadig er der. |
|
|
|
|
|
Jeg fulgte anvisningen fra EIVINDH hvor jeg slettede alle de fundne nereader6. filer. |
|
|
|
|
|
Hej igen Det lyder jo godt. Nu når alt fungerer her igen, så lukker jeg tråden efter jer. Du kan altid vende tilbage i et nyt spørgsmål. |
|