overførsel afdata
Antal indlæg: 1028

jeg modtager en ny computer her en af dagene,er der en praktisk mådeat tømme den gamle computerog føre dataerne (systemet) overpå den nye?jeg har ikke tidligere prøvet dette (men hvo som intet vover,intet vinder,håber der er der kan give lidt råd
              mange hilsner
              svendalf;)

Redaktør
Antal indlæg: 25535

Hej svendalf

http://www.spywareinfo.dk/#/htm/tips-tricks.htm

Her kan du finde tip til hvordan du skal tage backup af Outlook - eller Outlook Express, alt efter hvilket et af de to programmer du bruger.

Du kan brænde disse backups ned på en cd.

Alt det du selv har lavet, dokumenter, billeder mm. Det bør du også brænde ned på en cd.

Har du mange ting liggende i mappen foretrukne, så kan du også tage backup af denne mappe, ved at brænde den ned på en cd.

Alle prg. mm har du allerede på cd, så dem skal du ikke tage backup af.

Hej abovergaard
tusind tak for dit hurtige svar og gode råd,som jeg nu vil følge
          mange hilsner
            svendalf:)

Redaktør

Det var da så lidt. Mon ikke jeg skal lade tråden stå åben, hvis du skulle komme i problemer under denne procedure wink

Jeg er lige rendt ind i et problem inden jeg faktisk er begyndt.jeg skulle skrive et brev i mit skriveprogram,men jeg ved ikke hvad jeg har aktiveret for der kommer en menlding “Microsoft Office XP Professional with Frontpage”
The feature You are trying on a CD-Rom or other renovable disk that is not arivable [:I]
  hilsen svendalf

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Du er vel blot kommet til at klikke på en forkert fil. Den fil du henviser til er et program som findes i din office-pakke, nemlig et program til at lave hjemmesider. Det hedder Frontpage.

Du kan vel stadig lukke programmet ned og så klikke på dit skriveprogram igen. Hvis det så stadig vælger Frontpage at åbne sig med, ja så skal du blot selv vælge det rigtige program som skriveprogrammet skal åbne sig med. Kunne være Word måske. Hvad hedder dit skriveprogram?

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Nej jeg kan ikke lukke programmet ned og mit skriveprogram kommer ikke frem,denne frontpage bliver ved med at skrive at Windows installerer

Redaktør

Hej svendalf

Tast: CTRL + ALT + DEL

Marker programmet, og vælg afslut job.

Programmet har ikke været installeret tidligere, og nu hvor du har klikket på det, tror det at du vil installere det.

jeg har forsøgt at delite på fiden hvor installationen popper op,jeg har også været i joblisyen nu 2 gange og lukket programmet ,men hver gang jeg vil åbne mit skriveprogram får jeg meldingen “Pleas wait waile Windows configurerer Microsoft Office XP Weit from page

Redaktør

Er det på din nye eller på din gamle maskine?

Måske du bliver nødt til at lade programmet færdig gøre den installation. Så skal Office XP cd én i drevet mens dette foretages.

Det er på den gamle maskine,så problemet er nok ikke så stort,nu skal jeg bare have brændt mine da på CD.jeg har lige fået den nye mskine,så nu må jeg stave mig igennem det engelske,eller tegninger

Administrator
Antal indlæg: 55090

Du spørger bare, hvis du går i stå, vi skal nok hjælpe.smile

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

jeg får en melding om at der opstod en alvorlig fejl under installationen (men stadig på den gamle maskine) det hjælper forhåbentlig ,når jeg installere den nye
      hilsen svendalf
jeg tror jeg er gået til at slette office,for jeg har søgt den,men ikke fundet den:)

Redaktør

Hej svendalf

Ja det er der noget der kunne tyde på, at du er kommet til ved en fejl. Prøv lige at geninstallere din Office, så burde du kommer over det problem. *S*

hej alle hjælpere
Nu fik jeg den nye maskine på nettet og arbejder mig fremad i den øvrige installation ,den arbejder meget hurtigt.
  mange hilsner[8D]
    svendalf

Administrator
Antal indlæg: 55090

Det lyder godt.smile

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur