Jeg oplever det mærkelige faktum at det eneste sted I.EX. kan startes fra, er på administratorens log in, så gæstefunktionen og min mor der også har adgang til computeren kan faktisk ikke benytte I.EX. hvorfor mon det?
hilsen
zinius
|
|
|
|
Jeg oplever det mærkelige faktum at det eneste sted I.EX. kan startes fra, er på administratorens log in, så gæstefunktionen og min mor der også har adgang til computeren kan faktisk ikke benytte I.EX. hvorfor mon det? hilsen |
|
|
|
|
|
jeg glemte lige at sige at pgr. startup monitor kommer op med meddelsen “backweb-8876480.exe to run at system startup. Do you wish to allow this change?” jeg sagde nej til det. hilsen |
|
|
|
|
|
Backweb siger jeg altid nej til, så det er ok at du gjorde det samme da Startup Monitor dukkede op. Det første spørgsmål lader jeg lige stå åbent lidt, da jeg pt ikke har et godt svar |
|
|
|
|
|
Prøv midlertidigt at tilføje din mors profil til Administrator Gruppen, og se om den så vil starte op. Hvis ikke, kan der være noget galt med hendes profil. En anden mulighed kunne være at højreklikke iexplorer.exe, under din mors nuværende gæste profil, og vælge [Kør Som] og derfra vælge din Administrator profil. Hvis du kan dette skulle der ikke være noget galt “software-mæssigt” prøv prøv.. og meld tilbage MVH |
|
|
|
|
|
ok det virkede så med at “kør som ” og mit navn, men bagefter da jeg ville logge gæsteprofilen af gik computeren ned og jeg måtte reboote ved at trække stikket ud ..hmmm. |
|
|
|
|
|
Er det XP eller Win2K? |
|
|
|
|
|
jeg kører xp home men har kun geninstallations cd |