ok da jeg installerede ewido så kunne jeg ikke opdatere før den begyndte med at den fandt diverse ting ??
men jeg fik den opdateret
når jeg skal scanne ewido i fejlsikret tilstand skal jeg så bare trykke scan? og gemmer den af sig selv det jeg skal lægge ind i loggen?
hvad nu hvis den vil fjerne noget når jeg er ik fejlsikret tilstand? skal jeg fjerne det eller?
det jeg skal lægge ind her - er det fra ewido eller HijackThis ???
hvor længe har I “åben” her på hjemmesiden og er det hver dag?
Ja, du skal bare trykke Scan, så går resten af sig selv.
Ja, det kan du roligt fjerne.
Du skal lægge loggen fra både Ewido og Hijackthis herind.
Vi har “døgnåbent”, forstået på den måde, at er der en eller flere supportere på, så får du hurtigt svar, vi tilstræber at svare indenfor 24 timer, det er ikke ret tit det kikser.
hmm jeg har ikke fået gjort det der i fejlsikret tilstand endnu men nu er min pc begyndt at sige
mangler / error kan ikke finde C:\program~1\newpot~1\wewdot~1.DLL .... hva har jeg nu dummet mig med ???
Lav en scan med Ewido fra fejlsikret tilstand af, og kør Hijackthis fra normal tilstand, som beskrevet i vejledningerne. Når vi har loggene fra de to programmer, går løsningsproceduren igang - og den ovennævnte “nye” fejl vil løses i den omgang også.
Med andre ord; kom med de to logs og vi ser på det
okay men luk ikke tråden selvom der går noget tid før jeg får sat loggen ind -
for som tidligere nævnt så skal jeg have noget hjælp til det fejsikret tilstand ... irl
hmm jeg lavede en computer med et lignenende problem her for et par måneder siden og jeg blev simplthen nød til at bruge proof bouncer på trojanen for at komme den til livs
proof bouncer er et program som først ændrer key koden i det program/fil den skal fjerne for derefter at overskrive filen/programmet
Se venligst bort fra Bauncers råd, og følg blot de retningslinjer du har fået udstedt af teamet her i tråden.
Hej Bauncer, dit råd er modtaget og tak for det, men undgå venligst at deltage i tråde, hvor en rens er indeværende. Læs gerne vore forum regler nærmere
Det der kan ske, og vil ske, er at din maskine bliver mere og mere sløv prg. din infektion. Du vil blive træt af at sidde og arbejde ved den. Men crache helt burde ikke ske, dog kan det jo blive så slemt at det ender med, at du ikke selv kan foretage dig noget som helst, din infektion, vil optage alle dine resourser.