Avast forhindre mig i at sende jpg filer.
  oas
Antal indlæg: 2

Herudover har den gjort pc’eren langsom når den lukkes, hvorfor?

Redaktør
Antal indlæg: 21422

Hej oas og velkommen til Spywarefri.

Lige netop Avast er en af de virusscannere som ikke sløver computeren. Det har adskillige tests bevist. Den kan tage lidt længere tid om at lukke ned. Det er korrekt, men det behøver nu ikke være et problem. Prøv lige at tjekke med ur for at se hvor lang tid det tager for at lukke, så skal jeg sige om det er normalt for Avast. 

Jpg-filer har den heller ingen problemer med overhovedet. Jeg har sendt et utal af jpg-filer selv om jeg havde Avast installeret. Du må beskrive problemet lidt mere. Hvordan ser du at du ikke kan sende jpg-filer?

oas
Antal indlæg: 2

Det tager ca. 5 minutter for komputeren at lukke ned. Ved afsendelse af billeder lader PC’eren som om den sender, men den tykke streg kommer med det samme hen nær finish, og der bliver den uanset hvor længe man venter. ¨Så afinstallere jeg Avast og kan sende billeder igen, men ved geninstallering er problemet der igen. På en reserve PC’er skete det samme, men ved installering af AVG var problemet løst,og den lukker lyn hurtigt, så nu overvejer jeg at gå over til AVG på den første PC’er også, selv om opdatering på Avast er fantastisk god og hurtig og problemfri.

Redaktør
Antal indlæg: 21422

hm, det er godt nok underligt. Jeg har ikke hørt om problemet før. 5 min er selvfølgelig ikke til at leve med. Må lige undersøge lidt nærmere. Jeg vender tilbage.