Hej purup
Dit lille PS: Ja det ser forfærdeligt ud i den browser der. *S*
|
|
|
|
Hej purup Dit lille PS: Ja det ser forfærdeligt ud i den browser der. *S* |
|
|
|
|
|
Så slemt er det da heller ikke |
|
|
|
|
|
Hej Purup Jeg har straks sendt den info til Admin, så ser vi om det hjælper. Vi krydser lige fingre for, at det bare er sådan en bagatel der. *S* |
|
|
|
|
|
Det vil vi prøve, men det er begrænset hvad vi laver ved det gamle design, da vi snart må have et nyt. Er under konstruktion. |
|
|
|
|
|
Apropos ekstensions, “view this page in IE”, der sidder i højrekliks menuen, og på no time kan skifte over til IE. Men den har i vel allerede [:D]. |
|
|
|
|
|
Webster |
|
|
|
|
|
Purup>> Det forstår jeg ikke [?]. Jeg kan bare højreklikke på siden, og klikke “view this page in IE”, og 1,5 sekund senere laves en side i IE, parallelt med Mozilla. Man kan så skifte imellem dem efter behag [:p]. Jeg forstår ikke, at du ikke kan gøre det samme [:0]. |
|
|
|
|
|
Nu blev jeg jo lidt nysgerrig - det lød som en fin og anvendelig extension. http://texturizer.net/firefox/extensions/#ieview virker som webster beskriver - på min Firefox. Man skal så logge sig ind igen i IE, hvis man er på en side, der kræver log-in (som spywarefri.dk). |
|
|
|
|
|
Ups, der var jeg lige lidt for hurtig! [:D] |
|
|
|
|
|
til hungrende firefox brugere ! Der er nu en version 0.9.3 klar 1. disable protection i “spywareblaster” - hvis du bruger programmet N.B. da jeg installerede 0.9.3 kom der 4 genveje på skrivebordet ( forsvant efter genstart ) , Alle indstillinger og extensions fra 0.9.2 er også i 0.9.3, det eneste man skal installere igen er flashplayer 7 |
|
|
|
|
|
Thnx for info [^], den er hentet (fik dog ikke fire ikoner). Btw, nu kan den da snart ikke blive hurtigere, eller… |
|
|
|
|
|
Jeg vil lige komme med et tip ! Har du Firefox installeret vil det være en god idé at installere en extension kaldet “Opendownload” |
|
|
|
|
|
Tak for tip [:X] Programmørerens hjemme side er værd at besøge, med flere gode extensions, bl.a en “extension uninstaller, der i modsætning til andre lignende, skulle virke perfekt. [^] http://jgillick.nettripper.com/ |
|