Brug Mozilla!
Redaktør
Antal indlæg: 25535

Hej purup

Dit lille PS: Ja det ser forfærdeligt ud i den browser der. *S*

purup
Antal indlæg: 211

Så slemt er det da heller ikke smile
Desuden tror jeg nemt det kan løses. Prøv lige at fjerne de paragraph tags som er lige før hver a jeres spacer.gifs i bannerlogoet (som desuden også mangler sluttende </p> [:I]).
Det skulle vist sørge for at cellerne har den ønskede højde.

Redaktør
Antal indlæg: 25535

Hej Purup

Jeg har straks sendt den info til Admin, så ser vi om det hjælper. Vi krydser lige fingre for, at det bare er sådan en bagatel der. *S*

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Det vil vi prøve, men det er begrænset hvad vi laver ved det gamle design, da vi snart må have et nyt. Er under konstruktion.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

webster
Antal indlæg: 567

Apropos ekstensions, “view this page in IE”, der sidder i højrekliks menuen, og på no time kan skifte over til IE.

Men den har i vel allerede [:D].

purup

Webster
Tak skal du have. Jeg har den allerede.
Desværre synes jeg at den funktion er bedre integreret i MyIE2 da man kan højreklikke på en tab og sende den til IE. I Firefox med View in IE kan det kun lade sig gøre ved at højreklikke på links.
Dvs hvis du er kommet ind på en side som ikke vises ordentligt skal du tilbage og finde et link til siden du er på og først der kan du sende den til IE.

webster

Purup>> Det forstår jeg ikke [?]. Jeg kan bare højreklikke på siden, og klikke “view this page in IE”, og 1,5 sekund senere laves en side i IE, parallelt med Mozilla. Man kan så skifte imellem dem efter behag [:p]. Jeg forstår ikke, at du ikke kan gøre det samme [:0].

Redaktør
Antal indlæg: 17644

Nu blev jeg jo lidt nysgerrig - det lød som en fin og anvendelig extension.

http://texturizer.net/firefox/extensions/#ieview virker som webster beskriver - på min Firefox. Man skal så logge sig ind igen i IE, hvis man er på en side, der kræver log-in (som spywarefri.dk).

Signatur

Gode råd om sikkerhed….

purup

Ups, der var jeg lige lidt for hurtig! [:D]
Som jeg havde læst beskrivelsen før jeg hentede den extention var at den kun virkede på links. Jeg havde ikke opdaget at den virker ved højreklik på den åbnede side. Jeg har bare været vant til funktionen i tabs i MyIE2, så jeg var lidt skuffet, men det er der så ingen grund til at være smile.
Tak fordi du gjorde opmærksom på det webster - ellers havde jeg sikkert ikke opdaget det lige med det samme.

Ripoff
Antal indlæg: 554

til hungrende firefox brugere !

Der er nu en version 0.9.3 klar

1. disable protection i “spywareblaster” - hvis du bruger programmet
2. afinstaller firefox - genstart
3. hent og installer version 093
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.9.3/FirefoxSetup-0.9.3.exe
4. genstart
5. enable ( slå til ) protection i “spywareblaster” - hvis du bruger programmet

N.B. da jeg installerede 0.9.3 kom der 4 genveje på skrivebordet ( forsvant efter genstart ) , Alle indstillinger og extensions fra 0.9.2 er også i 0.9.3, det eneste man skal installere igen er flashplayer 7
( Browseren giver besked )

webster

Thnx for info [^], den er hentet (fik dog ikke fire ikoner). Btw, nu kan den da snart ikke blive hurtigere, eller…

Ripoff
Antal indlæg: 554

Jeg vil lige komme med et tip !

Har du Firefox installeret vil det være en god idé at installere en extension kaldet “Opendownload”
Det er en længe ventet mulighed at man kan vælge at åbne en fil istedet for kun at gemme, og man vil nu bla. kunne bruge spywarefri onlinescanner som jo kræver at man åbner og ikke gemmer.
http://tinyurl.com/6mse2

webster

Tak for tip [:X] Programmørerens hjemme side er værd at besøge, med flere gode extensions, bl.a en “extension uninstaller, der i modsætning til andre lignende, skulle virke perfekt. [^] http://jgillick.nettripper.com/