Ny supporter hos Spywarefri
  Spinoza
Antal indlæg: 1934

Vi kan med glæde oplyse at vi har fået endnu en supporter i truppen, hun hedder Bertie og har fået efternavnet Junior-supporter.
Tag rigtig godt imod hende!

Den samlede stab af supportere her i forum er nu:

Bertie Junior-supporter
Cookie Junior-supporter
STL Supporter
Victor Supporter
Kenp Netværks Supporter
JT Supporter
Tonnybrandt Supporter
Andersenph Supporter
Nimo Supporter
Magic Supporter
FBJ Teamspywarefri
Resist Teamspywarefri
Abovergaard Teamspywarefri
Fromsej Teamspywarefri
Perhaps Teamspywarefri
Spinoza Teamspywarefri
samt Admin.

Fra alle os andre i teamet Velkommen til Bertie!smile

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

Det navn antyder en barsk fremtid for spyware [:D]

Håber I alle så får lidt mere tid til familie m.m.

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?

jayjay
Antal indlæg: 615

Fra en af de glade brugere: Velkommen [:R]:)
Hvad betyder “junior” iøvrigt i denne sammenhæng?

Mvh
jj

Administrator
Antal indlæg: 55090

Junior betyder “på prøve”, dette er lavet for begge parters skyld.
Det vil så blive taget op til vurdering, om juniorsupporterne kan overgå til supporterstatus, i løbet af et ikke defineret stykke tid.
Det er en almen brugt metode i andre antispyfora, at man skal vise sine evner, både fagligt og om man passer ind, inden man får status som fuldbefaren.
Man kan kalde det en slags sikkerhedsventil, så parterne kan skilles igen, hvis det alligevel ikke går.
Men da både Cookie og Bertie er håndplukkede og vejet på vores guldvægt, inden de blev opfordret, tror jeg ikke på at den situation vil opstå.
Vi gør det ene og alene for at beskytte det ry vi har for at være seriøse og professionelle, da vores regler ikke tillader andre end supportere at besvare logfiler, dermed ikke være sagt at vi har problemer med at andre besvarer spørgsmål, tværtimod, der kommer virkelig meget godt fra nogle af brugerne, som er til stor hjælp og aflastning for os, tak for det.smile

Bertie vil mest hjælpe til med Windows og Hardware spørgsmål, det har hun virkelig styr på, hun er også håndplukket fra Eksperten, hvor hun gennem lang tid har bevist sine evner både fagligt og menneskeligt, samt ikke mindst evnen til at forklare tingene “ikke-nørdet”, noget vi alle tilstræber, så ingen brugere skal føle sig tabte i indforståethed, og for andre fuldstændig logiske ting.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

mayskov
Antal indlæg: 286

Lidt synd for Eksperten, at de mister en “ikke nørd” dem har de ikke for mange af:[:D]

Administrator
Antal indlæg: 55090

Her kunne jeg så skrive en lang forklaring på hvorfor mange “kerne"brugere er smuttet fra Eksperten, men det vil jeg undlade af hensyn til sarte sjæle.
Det må være nok at skrive Anonym karma = Anonym tilsvining, så de kan passe sig selv kan de.

Signatur

Member of “Alliance of Security Analysis Professionals” - Alle angaben wie immer “nur mit pistole”

Græd du også over eventyret om smedens kat, da du var lille?
http://www.spywarefri.dk/medarbejderne/

Nierne bomaye - You’ll never walk alone
qui potest, obligatur

hch
Antal indlæg: 2088

Velkommen til Bertie [:D]

Det er ved at blive en stor “familie”, men det er også nødvendigt med alle os brugere der skal holdes i ørene [8D]

Redaktør
Antal indlæg: 10177

Jeg takker alle for velkomsten wink

Sluf
Redaktør
Antal indlæg: 4923

>Fromsej
Mens tråden er åben vil jeg nævne at It-svar også blev ødelagt og kernebrugerne forlod foraet, jeg holder dog ved.
Det er vist kun Spywarefri og Edb-prisers forum der gør noget effektivt for at holde brugerne i ørerne.

Signatur

Eight beatyfull holidays i Ireland, when will I see it again ?