Installation af BitGuard
Antal indlæg: 1124

Med Microsofts firewall slået fra vises en flot grøn græsplæne, så den skulle vist være god. Da jeg nu er her vil jeg stille nogle fjollede spørgsmål: Når man højreklikker på ikonet i proceslinien står der: - Lås Internet - Gem firewall - Afslut firewall - Hvad betyder det? Der står ikke: Firewall aktiveret, Firewall deaktiveret.

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Ingen spørgsmål er fjollede overhovedet. Du er velkommen.

Lås internet betyder at du straks lukker for al internetkommunikation. Det kan være en god ting hvis der bliver ved med at vælte sider ned på computeren når du er inde på én af de sider du slet ikke skulle have været inde på.

Gem firewall lukker blot for det det billede som vises hvis du klikker på “Firewall konfiguration” Lidt værdiløs efter min mening.

Afslut firewall. Her lukkes firewallen i proceslinien ned og ikonet kommer igen når du genstarter computeren. 

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”

Antal indlæg: 1124

Jeg har fået en fin hjælp, og I er meget positive. Jeres viden er stor og spywarefri’s hjemmesider lækkert sat op. Der står en masse i netaviserne om spyware og alt der kan vælte ind over os. Det gælder om ikke at få paraonia. En computer kan være en god ting. Tak for hjælpen!

Redaktør
Antal indlæg: 21397

Så vil jeg lukke her og du åbner bare en ny tråd om der skulle være andre problemer.

Signatur

“Kræften er mit livs sværeste kamp. Jeg vil håbe, for håbet dør aldrig. Jeg vil kæmpe, for selv en svag kamp er bedre end ingen kamp.”